نقش مسئولیت اجتماعی دربنگاه های اقتصادی همواره ازجمله مهم ترین مسائل مهم بوده است که متاسفانه درایران این موضوع طی سالهای گذشته به طور کامل فراموش شده بود. به جرات می توان به این نکته مهم اشاره کرد که درجهان امروزبرای دست یابی به رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به یک بنگاه اقتصادی باید رعایت اصول اخلاقی توام با حفظ مسئولیت اجتماعی باشد که با وقوع چنین اتفاقی یک بنگاه اقتصادی می تواند به توسعه بازارامیدوارباشد.
محور های جایزه مسئولیت اجتماعی...
اهداف جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بتگاههای اقتصادی ایران...
تاریخ برگزاری: 31 اردیبهشت 1401...
شرایط رای دهی در سایت...
شرایط داوری جایزه مسئولیت اجتماعی...
تاریخ شروع ثبت نام: مهر ماه 1400 آغاز پایان ثبت نام:31 فروردین 1401 ...
300 شرکت فعال
۲۵ داور
اهداف جایزه ملی مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاههای اقتصادیاهداف جایزه ملی مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاههای اقتصادی
معرفی تازه ترین اخبار و رویدادهای جایزه مسئولیت اجتماعی را در این بخش می توانید پیگیری نمایید .