info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

به گزارش روابط عمومی، نخستین نشست روابط عمومی ارتش و فعالین روابط عمومی و رسانه با مشارکت انجمن روابط عمومی ایران و با حضور فرماندهان عالی رتبه ارتش ج.ا.ا ، پنجشنبه بیست و سوم فروردین در محل دانشکده دافوس برگزار شد.

این نشست که با استقبال پرشور مدیران و فعالین روابط عمومی سازمان های دولتی و خصوصی روبرو شده بود، توسط دکتر مرتضی بهنام عضو هیئت مدیر انجمن روابط عمومی ایران برنامه ریزی و با سخنرانی امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگی ارتش،امیر سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین حسنی نماینده ولایت فقیه در ارتش، دکتر مطهری نژاد رئیس انجمن روابط عمومی و تایماز سید مصطفایی مدیرعامل شرکت همراه مدیریت آرمانی و رئیس کمیته CSR انجمن روابط عمومی ایران ادامه یافت.
تایماز سید مصطفایی مدیرعامل شرکت هم آ و رئیس کمیته مسئولیت اجتماعی انجمن روابط عمومی ایران ، ضمن اشاره به آگاه سازی عموم از طریق گزارش های مسئولیت اجتماعی ارتش، شفافیت و عدالت را جزء رکن های اصلی مسئولیت اجتماعی برشمرد. مصطفایی به خوب، بد و زشت بودن وجهه سازمان از دیدگاه مخاطب را به عمل به مسئولیت های اجتماعی سازمان مربوط دانسته و گفت : خودمان موجب خواهیم شد که برداشت مخاطب بیرون و داخلی از رفتارهای ما چگونه باشد، مسئولیت اجتماعی می تواند وجهه و رفتار ما را خوب جلوه داده و ارزش افزوده را برای سازمان به ارمغان آورد.
در حاشیه این نشست: مرتضی بهنام عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران و دبیر این نشست به ادامه برگزاری چنین نشست هایی با سازمان ها و ارگان های دیگر تاکید کرده و گزارش دهی و شفافیت را از وظایف روابط عمومی برشمرد.
در پایان این نشست امیر دریادار سیاری و امیرسرتیپ دوم تقی خانی با اهدای لوح به عضویت انجمن روابط عمومی ایران نایل گردیدند.