info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹


تایماز سید مصطفایی دبیر دومین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی با تاکید بر ضرورت برگزاری این جایزه در ایجاد انگیزه و حس رقابت در بین بنگاه های اقتصادی ایران به موضوع فرهنگ سازی عملکرد مسئولانه بنگاه های اقتصادی اشاره داشت و از همه بنگاه هایی که داوطلبانه در این جایزه شرکت کردند و خود را در فرآیند داوری گروه متخصص CSR و کمیته داوران قرار دادند تشکر نمود.
وی اضافه کرد با توجه به شعار سال در حمایت از تولید ملی، فرصتی مناسب برای بنگاه های اقتصادی ایجاد شده تا با اجرای الگوی کسب و کار منصفانه علاوه بر توسعه کسب و کار خود به رشد اقتصادی،اجتماعی و زیست محیطی کشور نیز کمک کنند که این امر با رویکرد مسئولیت اجتماعی شرکتی محقق خواهد شد.
ایشان در پایان یادآور شد که توجه بنگاه ها به حوزه های مدیریتی(حاکمیت شرکتی)،کارکنان،جامعه،محیط زیست و اقتصاد در سنجش عملکرد مسئولانه بنگاه های اقتصادی که مطابق بر استانداردهای جهانی است،بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و در سومین جایزه مسئولیت اجتماعی شرکتی در سال آینده توجه بیشتری به نقش پایداری بنگاه ها خواهد شد.