info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

 

به گزارش روابط عمومی، سومین دورهمی مدیران ارتباطات و مدیران روابط عمومی با حضور ویژه شرکت همراه مدیریت آرمانی ( هم‌آ ) در کنار اساتید ارتباطات و روابط عمومی در محل تالار ایوان شمس برگزار گردید.

در این نشست تایماز سید مصطفایی رئیس هیئت مدیره شرکت هم‌آ ، به اهمیت پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی در سازمان ها و بنگاه های دولتی اشاره و نقش روابط عمومی ها را در ترویج و توسعه درست این مفهوم و همچنین ارتباط با ذینفعان داخلی و بیرونی را در شناسایی ریسک های اجتماعی و محیط زیستی مهم و پر رنگ بر شمرد.

ایشان افزود، روابط عمومی قوی می تواند رویکرد مسئولانه بنگاه را نزد مخاطبان سازمان و یا بنگاه توسط ابزارهای در اختیار ارائه نماید. در نهایت روابط عمومی ضمن توجه به فعالیت ها و اهداف خود به مصرف کنندگان ، سرمایه گذاران، کارکنان و جامعه ای که در آن فعالیت می کنند نیز توجه داشته و نسبت به انجام مسئولیت اجتماعی خود و ارزیابی آن اقدام نمایند.

در این نشست؛ دکتر مرتضی بهنام ، عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران نیز به حلقه مفقوده ای به نام مسئولیت اجتماعی شرکتی ( CSR) ، گزارش دهی آن در میان جامعه مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی و خصوصی اشاره نموده و پرداختن به این موضوع را از واجبات سازمان دانست.

شرکت هم‌آ به دعوت سرکار خانم دکتر مینا نظری برنده جایزه ایپرا در این دورهمی حضور یافت.