info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹


به گزارش روابط عمومی ، موضوع مسئولیت اجتماعی شرکتی در نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان و اولین نشست استانی انجمن روابط عمومی ایران توسط تایماز سید مصطفایی رئیس هیئت مدیره شرکت همراه مدیریت آرمانی (هم آ) مطرح شد.
بنابر این گزارش ، در این رویداد که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی و خصوصی و به همت مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی استانداری سمنان و انجمن روابط عمومی ایران برنامه ریزی گردیده بود ، یاد و خاطره میرزابابا مطهری نژاد پدر روابط عمومی ایران نیز گرامی داشته شد.
در این رویداد که در تالار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز این استان برگزار شد ، ضمن حضور تایماز سید مصطفایی رئیس هیئت مدیره شرکت هم آ و دبیر جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران ، دکتر بهنام عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران ، دکتر ناجی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ، دکتر نامور مدرس دانشگاه شهید بهشتی و دکتر زارعیان معاون امور مشتریان مخابرات ایران ، فرماندار و رئیس شورای شهر سمنان به ایراد سخنرانی پرداختند.
سید مصطفایی در این رویداد به نقش موثر مسئولیت اجتماعی در روابط عمومی ها اشاره نموده و افزود که مدیران روابط عمومی می بایست استراتژی های مسئولیت اجتماعی را با استراتژی های کلان سازمان همسو نموده و ترویج و توسعه این مفهوم در داخل سازمان و ذینفعان تلاش نمایند. ایشان به اهمیت گزارش دهی در خصوص مسئولیت اجتماعی توسط روابط عمومی ها اشاره نمود.
در ادامه این رویداد ، دکتر بهنام عضو هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران به اصل شفافیت و کارکردهای آن که از اصول مسئولیت اجتماعی شرکتی می باشد اشاره نمود و تاکید نمود در صورت توجه به این مسئله دیگر مشکلات و پیامدهای کنونی که شاهد آن هستیم در سازمان کاهش می یابد.
دکتر نامور نیز به تاثیر مسئولیت اجتماعی برروی برند و اعتبار بنگاه مطالبی را ارائه نمود.
این رویداد با رونمایی تمبر یادبود استاد مطهری نژاد به پایان رسید.