info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

 

به گزارش روابط عمومی, رئیس هیئت مدیره شرکت همراه مدیریت آرمانی ( هم‌آ) از غرفه شرکت مخابرات ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی بازدید نمود.
در این بازدید تایماز سید مصطفایی ، رئیس هیئت مدیره شرکت هم‌آ، ضمن دیدار با صدری مدیر عامل و محمد رضا بید خام مدیر کل روابط عمومی و امور بین المللی شرکت مخابرات ایران از بخش مسئولیت اجتماعی غرفه شرکت مخابرات بازدید نمود.
تایماز سید مصطفایی دبیر جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران در این بازدید به خبرنگار مخابرات گفت؛ شرکت مخابرات ایران در دومین جایزه مسئولیت اجتماعی در رقابتی سخت گیرانه و علمی بین بنگاه های حاضر در جایزه توانست رتبه برتر در حوزه حاکمیت شرکتی بنگاه را کسب نماید که این موضوع نشان دهنده اراده هیئت مدیره و مدیران عالی این شرکت جهت نهادینه سازی و استقرار نظام کسب و کار مسئولانه در شرکت مخابرات دارد. دبیر جایزه مسئولیت اجتماعی اظهار امیدوای نمود که با ادامه مسیر و پیاده سازی این مفهوم در تمامی فرآیندها و تهیه گزارش جامع پایداری، شرکت مخابرات ایران می تواند به عنوان تجربه موفق در شرکت های داخلی و بین المللی مورد بهره برداری قرار بگیرد.