توجه به مسئولیت اجتماعی در اجلاس رضایت مندی مشتری
به گزارش روابط عمومی، در اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری مطرح شد، مسئولیت اجتماعی شرکتی ارتباطی قوی با رضایت مندی مشتری دارد.
تایماز سید مصطفایی مدیر عامل شرکت همراه مدیریت آرمانی و دبیر جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی با حضور در اجلاس سراسرس رضایت مندی مشتری که در روز یکشنبه سی ام مهرماه در سالن همایش های صدا و سیما با حضور نمایندگان مجلس و دولت ، کارآفرینان و مدیران بنگاه های اقتصادی برگزار گردید، بر لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی شرکتی توسط مدیران و صاحبان بنگاه ها تأکید نمود و اشاره نمود که در دنیای امروزه توجه به مطالبه ذینفان از جمله مشتریان در خصوص ریسک های زیست محیطی و اجتماعی حاصل شده توسط بنگاه یا بی توجهی به آن باید در صدر اولویت استراتژیک بنگاه ها و سازمان های دولتی و خصوصی قرار گیرد که پس از آن است که اعتماد و وفاداری در مشتریان ایجاد خواهد گردید.