info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

توجه به مسئولیت اجتماعی در اجلاس رضایت­ مندی مشتری

به گزارش روابط عمومی، در اجلاس سراسری رضایت ­مندی مشتری مطرح شد، مسئولیت اجتماعی شرکتی ارتباطی قوی با رضایت­ مندی مشتری دارد.

تایماز سید مصطفایی مدیر عامل شرکت همراه مدیریت آرمانی و دبیر­ جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه­ های اقتصادی با حضور در اجلاس سراسرس رضایت­ مندی مشتری که در روز یکشنبه سی ­ام مهرماه در سالن همایش­ های صدا و سیما با حضور نمایندگان مجلس و دولت ، کارآفرینان و مدیران بنگاه­ های اقتصادی برگزار گردید، بر لزوم توجه به مسئولیت اجتماعی شرکتی توسط مدیران و صاحبان بنگاه­ ها تأکید نمود و اشاره نمود که در دنیای امروزه توجه به مطالبه ذینفان از جمله مشتریان در خصوص ریسک­ های زیست محیطی و اجتماعی حاصل شده توسط بنگاه­ یا بی­ توجهی به آن باید در صدر اولویت استراتژیک بنگاه­ ها و سازمان ­های دولتی و خصوصی قرار گیرد که پس از آن است که اعتماد و وفاداری در مشتریان ایجاد خواهد گردید.