info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

به گزارش روابط عمومی، تایماز سید مصطفایی ، مدیر عامل شرکت همراه مدیریت آرمانی(هم آ) ، در پیامی آغاز سال  1397 را تبریک گفت.
ایشان با آرزوی شروع پر رونق برای کسب و کارها در سال جدید، توجه به مسئولیت اجتماعی شرکتی را از صاحبان، مدیران و اعضای هیئت مدیره بنگاه های اقتصادی خواستار شد.
مدیر عامل هم آ ، ادامه داد توجه و عمل به مسئولیت اجتماعی شرکتی ضمن کاهش ریسک های اجتماعی  و زیست محیطی پیرامون بنگاه موجب خوش نامی و برند محبوب در بین هواداران و جامعه آن بنگاه خواهد شد. البته نمی توان از کاهش هزینه های عملیاتی ، بهره وری نیروی انسانی و دیگر نتایج عمل به مسئولیت اجتماعی غافل شد.
دبیر جایزه مسئولیت اجتماعی، به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی در سال 1396 اشاره نمود و تحولی بزرگ در دومین جایزه مسئولیت اجتماعی در سال 1397 را خبر داد. به طوری که تا کنون هفت وزارتخانه و معاونت ریاست جمهوری ، سازمان ها و انجمن های صنفی و مردمی به جمع حامیان این رویداد اضافه گردیده اند.
در پایان، با اعلام تداوم همراهی و ارائه خدمت شرکت همراه مدیریت آرمانی (هم آ)، در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتی به بنگاه ها، سال نو را به تک تک ایرانیان تبریک گفت.