info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

 

به گزارش روابط عمومي،تايماز سيد مصطفايي،دبير جايزه مسئوليت اجتماعي بنگاه هاي اقتصادي از آغاز ثبت نام سازمان هاي مردم نهاد و مشاركت ايشان در فرآيند انتخاب برترين پروژه هاي مسئولانه خبر داد:
بنا بر این گزارش، دخیل دادن NGO ها در فعالیت ها و تصمیم گیری های شرکتی به گرایش روز افزونی در جامعه کسب و کار تبدیل شده است و افزایش تعامل بین شرکت ها و NGO ها باعث می شود شرکت ها بتوانند بهتر با چالش های اجتماعی و زیست محیطی روز افزون روبرو شوند. لذا در انتخاب پروژه و کمپین مسئولانه در دومین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران، از سازمان های مردم نهاد درخواست می شود با ثبت نام در پایگاه جایزه، در انتخاب آگاهانه پروژه های مذکور حضور داشته باشند.
تایماز سید مصطفایی، از سازمان های مردم نهاد که در حوزه های سلامت، اجتماعی و زیست محیطی فعالیت می کند درخواست نمود تا در این فرآیند مشارکت نمایند.
دبیر جایزه مسئولیت اجتماعی افزود، افراد پس از ثبت نام در پرتال و دریافت کد شناسایی می توانند در زمان آغاز رای دهی، رای قطعی خود را ثبت نمایند.
رای دهی به پروژه ها و کمپین ها از 10 تیر ماه سال جاری آغاز و تا اول مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
دومین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران، در دوم مرداد ماه در محل مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

 -جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.csraward.ir مراجعه نمایید.