info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹


به گزارش روابط عمومی، همایش بازاریابی و فروش در دوران رکود با حضور رئیس هیئت مدیره شرکت هم آ، 29 آذر ماه در هتل بین المللی پارک ارومیه برگزار شد.
بنابراین گزارش، تایماز سید مصطفایی رئیس هیئت مدیره شرکت هم آ، در این همایش و در جمع صاحبان و مدیران کسب و کار استان آذربایجان غربی در خحصوص " رفتارشناسی مشتریان و پایداری شرکتی " مطالبی را ارائه نمود.
سید مصطفایی؛ بر لزوم شناسایی و بخش بندی رفتار مشتریان در دوران رکود اقتصادی اشاره و مشتریان را به چهار دسته مشتریان پا روی ترمز، رنجیده و صبور، مرفه و ویژه تقسیم نمود. ایشان در ادامه پیرامون پایداری شرکتی و مسئولیت اجتماعی شرکتی در بنگاه مسائلی را برای حضار بازگو نموده و مسئولیت اجتماعی را عاملی در ایجاد اعتبار، اعتماد مشتریان و وفاداری بازگو نمود.
برسی مدل های موفق در دنیا و داخل ایران از دیگر مطالب ایشان در این همایش بود.
دکتر یحیی علوی و دکتر سپهر تاروردیان از دیگر سخنرانان این همایش بودند.
این همایش توسط مدیریت هتل بین المللی پارک برنامه ریزی و برگزار گردید.