info@hamagroup.ir ۰۲۱-۸۶۰۴۷۰۹۹

تایمازسیدمصطفایی؛ رییس هییت مدیره و مرتضی بهنام؛ عضو هییت مدیره و مدیرعامل شرکت همراه مدیریت آرمانی ( هم آ ) با دبیر انجمن صنفی حمل و نقل ریلی ایران دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که در دفتر انجمن صنفی حمل و نقل ریلی برگزار شد، طرفین نسبت به توسعه همکاری در حوزه های مسئولیت اجتماعی شرکتی و حاکمیت شرکتی در بین شرکت های فعال در بخش حمل و نقل ریلی به توافق رسیدند.

تایماز سیدمصطفایی در این دیدار با برشمردن مزایای حمل و نقل ریلی و حلقه مفقوده عدم انتشار گزارش های مسئولانه توسط بنگاه های اقتصادی فعال در این بخش، آمادگی شرکت همراه مدیریت آرمانی و دبیرخانه دائمی جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری را برای مشارکت و همکاری در برگزاری دوره های آموزشی و همچنین پیاده سازی استراتژی های مسئولانه و نیز آماده سازی گزارش های مسئولیت اجتماعی در شرکت های عضو انجمن اعلام داشت.

مرتضی بهنام نیز در این دیدار گفت: پرداختن به کسب و کار مسئولانه، ضمن پاسخگویی به مطالبات اجتماعی و زیست محیطی، ارزش افزوده هایی همچون: توسعه بازار، شهرت، برندینگ و نیز توسعه روابط ملی و فراملی را دربر خواهد داشت.

از این جهت است که ایفای مسئولیت اجتماعی شرکتی توسط بنگاه های اقتصادی سرمایه گذاری در راستای استراتژی های برند محسوب می شود و نباید نگاه هزینه ای بدان داشت.

سبحان نظری؛ دبیر انجمن صنفی حمل و نقل ریلی با اعلام حمایت معنوی از رویداد چهارم جایزه مسئولیت اجتماعی گفت: پرداختن به مسایل مربوط به حوزه مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی از جمله حمل و نقل سبز و پایداری را ذات و فطرت فعالیت های شرکت های ریلی برشمرد و وعده همکاری های مشترک در موضوعات مطروحه را در آینده نزدیک با شرکت همراه مدیریت آرمانی اعلام نمود